2012. január 24., kedd

Nokia 6303i Szinte Új!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Jelenlegi ára: 12 999 Ft

Eladó a képeken látható klasszikus kialakítású Nokia 6303i készülék. Én nagyon szerettem, ajánlom mindenkinek akinek nem áll a kezére az érintőképernyős telefon. A telefon alapja a series40 op rendszer amit a Nokia olyan tökéjre fejlesztett hogy ismeretlen fogalom a lefagyás, belassulás! Észrevétlenül hozzánő az emberhez a hétköznapokban, az atombiztos működésével, logikus egyszerű kezelhetőségével. Én nagyon megkedveltem, kamerája szerintem gyönyörű képeket csinál, akár korom sötétben is! Az összesített számlálója szerint: 55 óra beszélgetés van benne, tehát abszolút nincs elhasználva! Hangszórója nem recseg, szép tisztán szól, jó minőségben! A készülékház nagyon egyben van, semmi illesztési recsegés-nyiszogás. Akkumulátora 4nap körül teljesít, de én csak beszélgetésre használtam havi kb. 5óra időtartamban! Saját dobozában adom töltővel, fülhallgatóval, adatkábellel gari jeggyel! Felmerülő kérdésekre szívesen válaszolok, személyesen a 9. vagy a 11. kerületben tudunk találkozni, de persze postára is tudom adni előre utalás után!



Jelenlegi ára: 12 999 Ft

Az aukció vége: 2012-01-31 12:49
. Nokia 6303i Szinte Új!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Jelenlegi ára: 12 999 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése